Stip NijmegenNieuwsHitte plan: activiteiten stoppen, minder inlopen

Hitte plan: activiteiten stoppen en minder inlopen

verhitte man wrijft met zijn arm over zijn voorhoofd

Hitte plan tot en met zondag

Het wordt heel heet en dat blijft het voorlopig. Het KNMI heeft code oranje afgegeven. Het management van Bindkracht10 zet het hitteprotocol in. Dat betekent dat we vanaf woensdag 24 juni:

  • Geen activiteiten in de wijk organiseren

  • Inlopen voor bewoners na 12:00 uur gesloten zijn

  • Deze afspraken gelden tot en met zondag 28 juni.

Dat betekent onder andere: dat de Stips in de middag gesloten zijn. Er zijn geen activiteiten in de wijk zijn door jongerenwerkers of kinderwerkers. Ook de inlopen in het jongerencentrum gaan niet door. Heb je een vraag die niet kan wachten, bel dan de Stip-lijn op 024-3502000 of neem contact op met een werker bij jou in de buurt.

Als er iets verandert dan laten we jullie het weten. Zorg ondertussen goed voor jezelf met deze tips van het RIVM.